Laserowa epilacja

Z myślą o wszystkich tych, którzy pragną cieszyć się na co dzień gładką i aksamitną skórą pozbawioną owłosienia Klinika Anti-Aging zaprasza na zabiegi laserem diodowym MeDioStar.

Celem każdej z metod depilacji, w tym oczywiście depilacji laserowej porównywalnie przyjemniejszej, jest usuwanie zbędnego owłosienia z maksymalnie najdłużej utrzymującym się skutkiem.

Laser diodowy MeDioStar jest obecnie jednym z najlepszych dostępnych urządzeń na rynku. Dzięku temu urządzeniu zapewniamy najwyższą skuteczność, bezpieczeństwo, komfort oraz długotrwały efekt. Jest to najskuteczniejsza metoda eliminacji zbędnego owłosienia.

W Klinice Anti-Aging INVICTA wykonujemy epilację Laserem MeDioStar na wybrane partie ciała:

• Twarz – baczki, policzki broda, górna warga, skronie/brwi, uszy
  • Ciało – szyja, dłonie, uda, łydki, bikini, pachy, stopy, kolan

Zabieg depilacji laserem diodowym MeDioStar polega na wysyłaniu energii do mieszków włosowych. Nawet podczas stosowania energii o większej gęstości, laser zawsze działa delikatnie, co gwarantuje niskie ryzyko i delikatne zabiegi dla Pacjentów (również w przypadku ciemnych typów skóry). Światło lasera przechodzi przez powierzchowne warstwy skóry, a melanina znajdująca się w mieszkach włosowych absorbuje jego energię. Powstająca w wyniku absorbcji energia cieplna powoduje uszkodzenie otoczenia mieszków włosowych odpowiedzialnego za odrastanie włosa. Przed zabiegiem przeprowadzany jest wywiad medyczny z Pacjentem.

Laserowa epilacja

MeDioStar NeXT to nowoczesny laser medyczny. Wysoka energia dociera także do mieszków włosowych na głębszych poziomach. Nawet przy używaniu energii o większej gęstości urządzenie zawsze działa delikatnie, co gwarantuje niskie ryzyko poprzeń, czy termalnych uszkodzeń naskórka i delikatne zabiegi dla pacjentów. Światło lasera przechodzi przez powierzchowne warstwy skóry, a melanina znajdująca się w mieszkach włosowych absorbuje jego energię. Powstająca w wyniku absorbcji energia cieplna powoduje uszkodzenie otoczenia mieszków włosowych odpowiedzialnego za odrastanie włosa.

Zalety zabiegów epilacyjnych:

• bezbolesność
  • duża efektywność
  • długotrwały efekt gładkiej skóry
  • możliwość dobrania parametrów indywidualnie do potrzeb skóry pacjenta
  • krótki czas trwania zabiegu
  • nie naruszamy naskórka

Przeciwwskazania do wykonania zabiegu:

• ciąża i karmienie piersią
  • znamiona barwnikowe
  • tatuaże
  • infekcja bakteryjna lub wirusowa (np. aktywna opryszczka)
  • zażywanie doustnych retinoidów – aby wykonać zabieg, musi minąć 6 miesięcy od zakończenia leczenia
  • stosowanie maści z retinolem (retinoidów miejscowych) w miejscu wykonania zabiegu – aby wykonać zabieg, musi minąć miesiąc od zakończenia leczenia.
  • metalowe implanty, rozrusznik serca
  • epilepsja
  • cukrzyca
  • gorączka
  • niedoczynność tarczycy
  • leki światłouczulające, zioła światłouczalające np.dziurawiec lub nagietek
  • choroby dermatologiczne skóry np: fotodermatozy, skłonności do przebarwień
  • nadwrażliwość na substancje wybielające
  • choroby autoimmunologiczne: np.toczeń, twardzina, bielactwo, łuszczyca
  • infekcja w okolicy zabiegu
  • choroby psychiczne
  • choroby układu nerwowego
  • choroby nowotworowe

Częstotliwość wykonania i serie zabiegowe:

• zabiegi powinny odbywać się w zależności od okolicy raz na 4-8 tygodni
  • pełen cykl zabiegowy obejmuje min. 7 – 10 zabiegów
  • ilość koniecznych do wykonania zabiegów zależy m.in. od koloru i grubości włosa, koloru skóry, gospodarki hormonalnej, gęstości włosów
  • dla uzyskania najlepszych efektów bardzo ważna jest regularność wykonywanych zabiegów

Jak przygotować się do zabiegu?
  • Należy ogolić włosy maszynką do golenia jeden dzień przed zabiegiem
  • Należy unikać opalania skóry przed i po zabiegu
  • Nie należy usuwać owłosienia przez wyrywanie, depilację woskiem lub depilację elektryczną przez 4–6 tygodni
    przed zabiegiem
O czym pamiętać po zabiegu
  • leczony obszar skóry można ochładzać tak długo, jak pacjentowi przynosi to ulgę,
  • bezpośrednio po zabiegu nie należy korzystać z basenu oraz sauny,
  • nie należy opalać okolicy poddanej zabiegowi,
  • należy używać kremu ochronnego z filtrem przeciwsłonecznym SPF 30-50,
  • w razie wystąpienia podrażnienia po zabiegu skontaktować się z kosmetologiem wykonującym zabieg
Czy mogą wystąpić niepożądane efekty?

Po zabiegu może wystąpić zaczerwienienie skóry, uczucie intensywnego ciepła lub mogą pojawić się pęcherzyki.
Reakcje te przypominają oparzenie słoneczne lub reakcję alergiczną. Po kilku godzinach w leczonym obszarze skóra
może ściemnieć i może powstać niewielki strupek, który zanika w ciągu około 2–10 dni. Takie reakcje są naturalne
aczkolwiek zdarzają się bardzo rzadko i zależą od wrażliwości skóry. Jeżeli pojawiłyby się wymienione reakcje należy
powiadomić o tym kosmetologa wykonującego zabieg.

Jakie efekty mogę uzyskać?

Ze względu na to, że celem dla wiązki światła laserowego są barwniki we włosach, najłatwiej jest usunąć włosy czarne
lub ciemne. Usunięcie włosów bardzo jasnych i siwych jest niemożliwe. Efekty uzyskane w wyniku zabiegu mogą
różnić się od wyobrażenia Pacjenta o efektach zabiegu oraz jego oczekiwaniach co do rezultatu zabiegu. Po
zakończonej serii należy wykonywać zabiegi podtrzymujące efekt gdy tylko pojawią się nowe włosy.